Vattkoppor.

Nu var det länge sedan som jag skrev men ska försöka komma igång med skrivandet.

Nu har barnen varit en vecka på dagis efter en vecka hemma med vattkoppor. Peo hade förra veckan.
Men nu idag så såg jag på Petro att han hade en prick i pannan, kollade då på kroppen och där fanns det fler.
Skönt att slippa vänta längre. Skönt att dom får det som små.
Annars så har jag klippt av mig alla mina fina dreads! Saknar dom. Men lite lättare blev man och kallt om huvudet.
Tänk att jag har haft dom 6lite mer än 6år. Det är ganska länge. Men har pratat om att ta bort dom rätt länge och nu blev det av. Tror att det kommer bli dreads igen.. Men när det vet jag inte.
Och väldigt ljus har jag med blivit!! Vet inte om jag trivs men nu måste håret få vila lite så isf får det bli mörkt om några veckor!
Det händer ganska mkt de kommande veckorna.. Jag kommer att jobba gansk mkt. Sedan är det maskerad fest!
Tycker oxå att det kan bli vår, att snön försvinner! Är så himla trött på denn nu. Och att det är så jälvla kallt. För när man har hund så måste man ju gå ut.
Jaja, jag vet. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!! Men tycket ändå det är tråkigt med snö och kallt.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback