Blocket..

Sådä nu har man lagt ut grejer på blocket. Hoppas på att någon ringer och vill köpa lite. Barn grejer är det och en vagn!
Skönt att få iväg lite när det bara ligger och tar plats. Man samlar på sig mer än vad man tror. Och även att vi har hus så har vi inte så mkt förvaring som man skulle önska sig.
Nu bara hålla tummarna...

Har blekt tänderna idag med, men nu ska jag vänta några dagar. Får se om det lägger sig lite.

Att det finns så mkt tävlingar när man kollar runt på andras bloggar, inte för att jag tror man vinner men gör ju inget att försöka. Bara hålla tummarna här med:-)

Barnen har varit på dagis, tränat på julsånger. På måndag är det lucia. Då ska pojkarna vara tomtenissar... så söta! Vi har ätit och sedan lekt och fixat annonser. Men nu ska vi väl kolla lite på tv. Får se om Petro somnar eller ej. Bättre han sover 30min lite tidigare, igår somnade han 16.30. och fick sova 10min. Snacka om att det inte var kul sen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: t

hejsan! :)



Vinnaren av SUMOpix tävlingen på 300 kr avslöjas idag kl 11! missa inte att gå in och kolla om det blev du! :)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback